لیست جانمائی نهائی اعضای محترم پروژه هشتگرد

لیست جانمائی نهائی اعضای محترم پروژه هشتگرد

با سلام و احترام به اطلاع اعضای محترم تعاونی مسکن که وجوه خود را کامل نموده و واحد خود را مشخص و جانمائی کرده اند میرساند بر اساس لسیت ذیل قراردادهای فروش شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تنظیم خواهد شد لذا در صورت مغایرت واحد مندرج در لسیت و واحد انتخاب شده به شرکت تعاونی جناب آقای کاظم زاده مراجعه نمائید . قابل ذکر است واحد اعضای محترمی که وجوه خود را در موعد مقرر تکمیل نکرده اند از واحدهای ساخته شده به واحدهای در حال ساخت جابجا شده است.

جهت مشاهده لیست ذیر را دانلود نمائید.

دانلود لیست اعضا با فرمت pdf

دانلود لیست اعضا با فرمت word

*در صورتی که نرم افزار  Adobe Acrobat Reader  یا Office بر روی سیستم شما نصب نمی باشد، از لینک زیر جهت مشاهده آنلاین لیست فوق استفاده نمایید:

مشاهده آنلاین لیست اعضا

با احترام فراوان هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

۴ دیدگاه


  1. فریده لطف اللهی

    ۵ بهمن ۱۳۹۱

    لطفا برای درج نقشه ی تعاونی راهنما هم بگذاریدتاما نقشه های تعاونی رامتوجه شویم ممنون          جواب تعاونی مسکن : با سلام و آرزوی بهترینها برای شما عزیزان ، بدین منظور و در اولین فرصت تصویر ماکت پروژه روی سایت قرار داده شد.


  2. زهرا حسن پور

    ۶ بهمن ۱۳۹۱

    محل درج دیدگاه: باعرض سلام و خسته نباشید، وبا تقدیر واحترام از زحمات شما عزیزانی که در این راستا زحمات زیادی را متحمل شدید، در حال حاضر اسامی کسانی که در بلوک A1 و لاله ۱و۲ جا نمایی کردند قابل رویت است ، بلوک های دیگر با توجه به راهنمایی شما و دانلود کردن فورمت ها،قابل مشاهده نیست . با تشکر           جواب تعاونی مسکن : با سلام و احترام ، ممنون از ابراز محبت شما سروران ، ممکن است کامپیوتر شما فاقد نرم افزار Office یا Adobe Acrobat Reader  باشد. لطفا از لینک "مشاهده آنلاین لیست اعضا" استفاده نمایید.


  3. اسماعیلی

    ۶ بهمن ۱۳۹۱

    محل درج دیدگاه: مایلم بدانم عایق بندی کف سرویسها وعایق بندی بام چگونه است؟ دربازدیدآذرماه،لوله ی ناودان ساختمان ارکیده شکسته وکف اتاق خواب خیس وگل آلود بود.چه کسی نسبت به بازسازی واصلاح این امور نظارت دارد؟         تعاونی مسکن : بعد از تنظیم قرارداد فروش توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ، پیمانکار پروژه میبایست تمامی نواقص موجود را مرتفع و تحویل اعضای محترم دهد قابل ذکر تا شش ماه پس از تحویل رفع هر گونه نقص به عهده شرکت پیمانکار میباشد.


  4. صفایی

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: باسلام و خسته نباشید امیدورایم کلیه دست اندکاران این پروژه همیشه در سلامتی و شادی به سر ببرند سوال این است آیا امکان جابجایی واحد ها در حال حاضر امکان پذیر است یا خیر؟ با تشکر صفایی

    تعاونی مسکن : در صورت واریز بموقع وجوه درخواستی ، هنگام دریافت معرفی نامه از تعاونی مسکن به جانمائی واحد خود توجه نمائید چراکه بعد از ثبت در سامانه وزارت مسکن برای همان واحد سند صادر شده و به هیچ وجه قابل تغییر نخواهد بود.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


× 5 = 40