گزارش تصویری از بازدید باشکوه فرهنگیان منطقه ۸ تهران از پروژه هشتگرد

گزارش تصویری از بازدید باشکوه فرهنگیان منطقه ۸ تهران از پروژه هشتگرد

با تقاضای مکرر اعضای محترم تعاونی مسکن و تصمیم هیئت مدیره شرکت جهت تنویر افکار و طیب خاطر اعضاء محترم تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران بازدید عمومی 10/9/1391 برگزار گردید . در این بازدید با شکوه که با حضور جمع کثیری از همکاران فرهنگی منطقه 8 وخانواده های محترمشان صورت گرفت جناب آقای تقی آبادی مدیریت با درایت و پر تلاش قبلی منطقه 8 تهران ، جناب آقای عامریان مدیریت ارزشیابی و عملکرد منطقه ، جناب آقای مهندس جلالی مهر مدیر عامل شرکت رهساز گستر مهر ( پیمانکار پروژه هشتگرد ) ، جناب آقای مهندس حسینی و مهندس ترابی مهندسین ناظر پروژه ودیگر مسئولین امر حضور داشتند.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم و دعای فرج آقا امام زمان (عج) توسط جناب آقای عامریان آغاز شد. در ابتدای این مراسم جناب آقای عامریان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدا.. و اعلام برنامه تذکراتی در راستای برگزاری هرچه سالم تر و با شکوهتر این مراسم به فرزندان و خانواده های محترمشان دادند.

سپس جناب آقای مومن پور عضو اصلی هیئت مدیره تعاونی مسکن ضمن عرض خیر مقدم به اعضای محترم حاضر در جلسه ، سیاستهای کلی و موضع گیریهای با درایت و مفید هیئت مدیره و اقدامات به موقع ، شایسته و به جای صورت گرفته را به سمع حضار رساندند.

در ادامه مراسم جناب آقای تقی آبادی با سخنان کوتاهی نسبت به اقدامات پر تلاش صورت گرفته توسط هیئت مدیره تعاونی مسکن در دو سال گذشته و خانه دار شدن جمعی از فرهنگیان منطقه 8 ابراز احساسات و خوشحالی نمودند و از این بابت خداوند منان را سپاس گفتند قابل ذکر است با زحمات و پیگیریهای این مرد بزرگ و زحمات شبابه روزی مدیر عامل محترم تعاونی جناب آقای کیهان محمدی مبلغ وام این پروژه در مرحله اول یک میلیارد و دویست میلیون تومان و در مرحله بعدی یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان دیگر با سود چهار درصد افزایش یافت که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. ( مبلغ وام ابتدا از 20 میلیون به 22 میلیون و بعد به 25 میلیون تومان به ازاء هر واحد افزایش یافت.)

در ادامه مراسم جناب آقای جلالی مهر پیمانکار بین الملی و مدیر عامل شرکت رهساز گستر مهر پیرامون مشکلات مالی پروژه وضعیت خرید مصالح و شرایط موجود بازار اشاره کرد و بارها به این مطلب اشاره کرد که اگر این پروژه برای فرهنگیان زحمت کش با این هیئت مدیره فعال بویژه پیگیریهای مستمر و قابل تقدیر آقای محمدی نبود بارها این پروژه را با این تورم سرسام آور رها میکردم . لذا از همکاران خواست نسبت به واریزی خود اقدام و هیئت مدیره تعاونی را یار ویاور باشند.

در ادامه مراسم جناب آقای مهندس مهدی نژاد رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن به برخی مسایل تعاونی از جمله آورده اعضاء اشاره کرد و گفت عمده ترین مشکل تاخیر در تحویل عدم واریز به موقع اعضای محترم تعاونی می باشد و تا کنون متاسفانه فقط 250 نفر از اعضای محترم نسبت به تکمیل واریزی خود اقدام نموده اند یعنی قریب به 350 نفر دیگر هنوز به تعاونی بدهکار و سر جمع این مبالغ حدود دو میلیارد تومان است و این در حالیست که پروژه 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، لذا از اعضای محترم در خواست کرد حداکثر تا 20 آذر ماه نسبت به تکمیل واریزی خود اقدام نمایند تا مشکلی برای آپارتمانشان پیش نیاید.

جناب آقای مهندس مهدی نژاد در ادامه یاد آور شدند کل واحدهای پروژه مذکور با هم قابل استفاده خواهد بود و اگر تورمی محاسبه گردد شامل حال کلیه واحد های ساخته شده ودر حال ساخت پروژه خواهد شد نه اینکه مالکین بلوکهای A وC از این قضیه معاف باشند چه بسا این امکان وجود داشت که پیمانکار ابتدا بلوکهای B را می ساخت و امروز بلوک های A یا C ناتمام بودند بنابراین فرقی نخواهد کرد و همگی واحدها شامل تورم خواهد شد ولی اعضای محترمی که سال گذشته و ماههای قبل واریزی های خود را به موقع انجام داده اند و امتیاز بالاتری دارند شامل حداقل تورم و اعضای محترمی که متعاقبا وجوه خود را واریز کرده یا خواهند کرد برحسب امتیاز شامل حداکثر تورم خواهند شد. لذا از اعضاء خواستند در اولین فرصت ممکن نسبت به واریز وجوه خود اقدام نمایند. 

جناب آقای مهدی نژاد در مورد اعضای محترمی که علاقه مند هستند واحدشان متعاقبا درب آکاردئون ، نقاشی و یا در آن کابینت کامل نصب شود توضیحات مبسوطی به سمع حضار رساندند.

در خاتمه مراسم جناب آقای محمدی مدیر عامل محترم تعاونی و جناب آقای کاظم زاده نائب رئیس و مسئول جانمائی واحد ها به سولات همکاران پاسخ دادند و همکاران پس از بازدید آپارتمانهای خود ومقایسه با پروژه های متوقف مجاور ضمن ابراز خرسندی به تهران بازگشتند.

 

 

 

 

 

 

 

۴ دیدگاه


  1. شکوفه حسینی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱

    تصاویر باشکوه کجاست؟ لطفا عکسها رو در سایت قرار دهید. باتشکر
    تعاونی مسکن : چشم سرکار خانم حسینی، در اولین فرصت انجام خواهد شد 


  2. فاطمه . ب

    ۱۴ آذر ۱۳۹۱

    من یک خانم سرپرست خانوارم روز جمعه آمدم واحدها رو دیدم بعدش تو خونه کلی اشک ریختم و به بچه ها گفتم مادر من امروز رفتم خونمونه دیدم دیگه داریم از مستاجری نجات پیدا میکنیم . بخدا من و بچه هایم خیلی خوشحالیم از دست ما کاری ساخته نیست فقط روی نماز برای همه کسانیکه زحمت میکشند دعا میکنیم انشاءا… که سلامت باشند و عاقبت بخیر


  3. محمد صادقی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۱

    با سلام خدمت کلیه سروران گرامی و مدیران پرتلاش تعاونی مسکن روز جمعه روز آقا امام زمان (عج) بود امیدوارم که به دعای خیر ما ونگاه خودآقا همیشه سالم و سایه تون بالا سر خانواده تون باشه . با سپاس فراوان.محمد صادقی


  4. فاطمه عیدی

    ۱۳ دی ۱۳۹۱

    باسلام و خسته نباشید برای دیدن از پروژه امکان این هست که شب باشه ؟ چون من شاغل هستم؟ باتشکرتعاونی مسکن : سرکار خانم عیدی اکثر همکاران شاغلند لذا روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ بازدید اعضاء از پروژه امکان پذیر است . با احترام فراوان هیئت مدیره تعاونی مسکن


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


2 + = 9