پیگیری امور مرتبط با پروژه های شمال از طریق محاکم قضایی

پیگیری امور مرتبط با پروژه های شمال از طریق محاکم قضایی

برخود لازم میدانیم در مورد پروژه های شمال مطالبی را به اطلاع اعضای محترم عضو پروژه های مذکور برسانیم .

1) متاسفانه این پروژه ها بر خلاف قوانین و اساسنامه تعاونی های مسکن ، در سال 1386 با کاربری زراعی خریداری شده است .

2) اسناد و قولنامه های هر دو این پروژه ها به نام آقایان نیکو منش و شعبانی مسئولین وقت تعاونی ثبت شده است .

3) بازرسین وقت تعاونی نه تنها مانع از خرید این ملک و انجام این تخلف نشده اند بلکه خود از سهامداران این پروژه می باشند.

4) در کمال تعجب با توجه به اظهارات آقایان کل ثمن مورد معامله به فروشنده پرداخت شده است .

5) متاسفانه اعضاء  از طریق وکالتنامه محضری به آقایان اختیار تام جهت خرید این املاک داده اند.

6) وکالتنامه های محضری مذکور  6 ماه بعد از خرید املاک از اعضاء دریافت شده است.

7) محاکم قضایی فقط خریدار یا فروشنده و یا وکلای این دو را به رسمیت می شناسند. در همین راستا بارها آقایان علیرضا مهدی نژاد رئیس هیئت مدیره و کیهان محمدی مدیر عامل تعاونی مسکن فرهنگیان در دادگاه حاضر شده ولی قاضی پرونده یا مانع حضور در محضر دادگاه شده و یا اجازه صحبت کردن به ایشان داده نشده است و استدلال قاضی این است که فقط خواهان ، خوانده و یا وکلایشان برابر قانون میبایست به سولات او پاسخگو باشند و همراهان تحت هر عنوانی اجازه دخل و تصرف و اظهار نظر در پرونده ها را ندارند. اذا اعضای محترم میبایست خود راسا علیه مسئولین وقت تعاونی اقامه دعوا نمایند.

8) در عین حال وکیل تعاونی با گرفتن وکالت از طرف یکی از اعضای محترم که علیه آقایان شعبانی و نیکومنش در مجتمع قضایی شهد مدرس شکایت نموده کار پرونده را جلو میبرد و در همین راستا بارها در محضر دادگاه حاضر که جلسه آتی آن در مورخ 1391/08/21 راس ساعت 11 برگزار خواهد شد.

9) علاوه بر پیگیری های فوق اسناد آقای سلمان دریایی توسط مسئولین تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران  به اجرا گذاشته شده و پرونده آن در مجمتع قضایی سرخرود در جریان است. در همین راستا دادگاهی در تاریخ 1391/08/09 برگزار خواهد شد.

10) متاسفانه دست هیئت مدیره تعاونی با توجه به نبودن پول ، بزرگی متراژ زمینها ، وکالتنامه های محضری عضو ، و خریداری زمینها به نام اشخاص نه تعاونی و …. بسته است ولی رایزنی ها همچنان جهت رفع مشکل کاربری املاک مذکور با استانداری مازندران ، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن مازندران و همچنین فرمانداری ، بخشداری و بنیاد مسکن شهرستان محمود آباد، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای دریا سر و سیاهرودسر تا حصول نتیجه بطور مستمر ادامه دارد.امید به آن داریم مشکل بوجود آمده هرچه سریعتر مرتفع گردد.

با احترام هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


+ 7 = 15