پروژه ۱۰۰ واحدی خود مالک لادن ،بزودی در جنوبغربی تهران بزرگ

پروژه ۱۰۰ واحدی خود مالک لادن ،بزودی در جنوبغربی تهران بزرگ

اسناد پروژه جدید لادن که در شهر بزرگ تهران بلوار الغدیر شمالی جنب بوستان لادن واقع شده است  توسط مسئولین شرکت تعاونی مسکن بررسی شده و در حال گرفتن استعلام های لازم از سازمانها و ادارات مربوطه میباشد . زمین این پروژه  شش دانگ بوده و دارای کاربری مسکونی و جواز ساخت میباشد و در صورت توافق و اطلاح نقشه های مربوطه دارای واحد های یک خوابه و دو خوابه و تعدادی مغازه خواهد بود. اعضای محترم و علاقمند به سرمایه گذاری در پروژه لادن میوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام روزهای شنبه و چهار شنبه به دفتر تعاونی مسکن جناب آقای محمدی مراجعه نمایند.(اطلاعات تکمیلی پروژه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد)

۴ دیدگاه


  1. خانم مرادی نیک

    ۲ مرداد ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام از اعضای هشتگرد هستم میتونم از اون انصراف بدم و عضو این پروژه بشم و مبلغم رو انتقال بدم شرایطش چگونه هست؟
    تعاونی مسکن : این پروژه در قالب مسکن مهر انجام نمی شود بلکه اعضای محترمی که مایل به سرمایه گذاری در امر ساخت و ساز هستند با هماهنگی و همکاری یکدیگر زمین را میخرند و میسازند و هر کس به اندازه قدر السهم سرمایه گذاری خود واحد تحویل میگیرد لذا ارتباطی با پروژه هشتگرد ندارد و قابل انتقال هم نیست.( ضمنا شرایط سرمایه گذاری در این پروژه در صورت عدم وجود معارض و مشکلاتی از این قبیل متعاقبا اعلام خواهد شد) 


  2. زهرا فکوری

    ۳ مرداد ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام. من تا بحال عضو تعاونی مسکن نبوده ام و میخواستم بدونم میشه هم عضو تعاونی بشم هم در این پروزه شرکت کنم. با تشکر از شما.
    تعاونی مسکن : بله شرایط متعاقبا اعلام میشود.


  3. حمیرا ایران منش

    ۸ مرداد ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه:با سلام خدمت هیئت مدیره محترم تعاونی اگر می شود در لواسانات و اطراف آن که زمینهای فراوانی با کاربری ویلا سازی با باغ موجود است زمین با متراژ بالا خریداری کنید تا من و بسیاری از همکاران بتوانیم برای آینده خود خریداری کنیم و برای استفاده خودمان در آینده نگه داریم زمین های از این قبیل را اینجانب می توانم به شما اگر بخواهید هم معرفی کنم به دلیل متراژ بالا چندین نفر باید خریداری کنند و در ضمن اینگونه خرید ها ارزش سرمایه گذاری را از دید من و بسیاری از همکاران دارد ولی پروژه هایی که شما معرفی می کنید از نظر قیمت با لواسانات کمی فرق می کند ولی ارزش سرمایه گذاری نداردولی در لواسانات و اطراف آن که زمینهای با متراژهای بالا وجود دارد ارزشش را دارد به شرط آن که به صورت تک واحدی یا دوبلکس ساخته شود و یک باغچه کوچک هم داشته باشد خیلی ها حتی حاضرند منزل خود را هم در تهران بفروشند و در آنجا خریداری کنند باتشکر
    تعاونی مسکن : سرکار خانم ایران منش اولا خرید زمین با کاربری باغی یا هر کاربری غیر مسکونی خلاف مقررات تعاونی های مسکن میباشد . دوما قیمت زمین با کاربری مسکونی در لواسانات بسیار گران است در عین حال تعاونی مسکن آمادگی دارد روی زمینهای اعلامی شما بررسی و تحقیق نماید.با تشکر فراوان هیئت مدیره تعاونی مسکن


  4. زهرا فکوری

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام . آیا بنده میتوانم وام مسکن خودم را که آماده دریافت است در این پروزه استفاده کنم یا خیر؟
    تعاونی مسکن : با سلام سرکار خانم فکوری ، وام مسکن به واحد ساخته شده تعلق میگیرد در حالیکه این پروژه فعلا زمین است.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


8 × = 48