نکات مهم پیرامون ثبت پرونده در سامانه تکمیل پرونده اعضا

 

با اصلاحاتی که در سامانه تکمیل پرونده اعضا صورت پذیرفته است، اعضای محترم نسبت به اعمال موارد زیر در پرونده خود اقدام فرمایند:

 

  • وارد نمودن عدد 1111 به عنوان شماره فیش/چک جهت ثبت واریزهای فاقد شماره.
  • در نظر داشته باشید تکرار هر عددی غیر از 1111 به عنوان شماره فیش/چک باعث حذف خودکار واریزهای مشابه ماقبل آن خواهد شد.
  • حتی المقدور از ثبت واریزهای فاقد شماره فیش/چک خودداری فرمایید چرا که موجب ایجاد وقفه در فرایند استعلام و ثبت واریزهای قرارداد مربوطه خواهد شد. (در اقلب فیش های فاقد شماره می توان در قسمت تایپ شده توسط بانک شماره پیگیری مربوطه را مشاهده نمود)
  • وارد نمودن عدد 3333 به عنوان شماره فیش/چک جهت حذف واریزهای تکرار شده.
  • قسمت ثبت واریز هر پرونده شامل سه بخش مجزای (حق عضویت)، (وجوه واریزی به حساب تعاونی) و (وجوه واریزی به حساب سامانه) می باشد که واریزهای هر بخش می بایست تنها در همان بخش وارد شود. ثبت واریزهای تکراری در فرایند تأیید پرونده مربوطه ایجاد وقفه خواهد نمود.
  • پس از به روز رسانی پرونده، واریزهای ثبت شده به صورت خودکار بر اساس تاریخ واریز مرتب خواهند شد.
  • کلیه واریزهای سامانه برحسب واحد تومان می باشد. عزیزانی که واریزهای خود را بر حسب ریال وارد نموده اند در اسرع وقت نسبت به اصلاح پرونده خود اقدام نمایند.
  • با انتخاب گزینه "خانم مجرد بالای 35 سال" به عنوان وضعیت تأهل گزینه های مربوط به مشخصات همسر به طور خودکار از پرونده مربوطه حذف خواهد شد.
     

نکات مهم:

  • پس از اعمال تغییرات در پرونده حتماً بر روی کلید "ثبت پرونده" یا "به روز رسانی پرونده" در انتهای فرم کلیک نمایید تا تغییرات شما در سامانه ثبت گردد. در صورت دریافت پیغام خطا، پس از اصلاح موارد مجدداً نسبت به ثبت یا به روز رسانی پرونده خود اقدام فرمایید.
  • تنها در صورت زیر ثبت یا به روز رسانی پرونده شما با موفقیت صورت خواهد پذیرفت:
     
  • مشاهده کادر سبز رنگ "اطلاعات پرونده شما با موفقیت به روز رسانی شد." بدون پیغام خطا
  • مشاهده کادر سبز رنگ "پرونده شما با موفقیت در سامانه به ثبت رسید." بدون پیغام خطا
     
  • با مراجعه به صفحه نخست سامانه تکمیل پرونده به نشانی www.tmm8.ir/member و مشاهده نام خود در فهرست پرونده های به ثبت رسیده از ثبت پرونده خود در سامانه و وضعیت تأیید آن اطلاع حاصل نمایید.
  • با توجه به تغییرات اعمال شده مجدداً به قسمت ثبت/به روز رسانی پرونده به نشانی www.tmm8.ir/member/register.php مراجعه نموده و "مجموع آورده عضو" در انتهای فرم را بررسی نمایید و در صورت نیاز به اصلاح پرونده، مطابق موارد فوق اقدام فرمایید.
  • سوالات و مشکلات خود را پیرامون سامانه تکمیل پرونده اعضا، در بخش دیدگاه های این مطلب ارسال فرمایید.

 

با تقدیم احترام، مدیر فنی وب سایت تعاونی مسکن فرهنگیان

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


+ 2 = 6