نحوه محاسبه قیمت واحد و زمان تحویل آن برابر نامه مدیریت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

نحوه محاسبه قیمت واحد و زمان تحویل آن برابر نامه مدیریت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

برابر مکاتبات صورت گرفته از طرف مدیریت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، کلیه اعضای محترم شرکت تعاونی میبایست حداکثر تا 1392/03/10 نسبت به تکمیل واریزی آپارتمان خوداقدام و جهت تحویل آن با همراه داشتن معرفی نامه شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران به مدیریت مسکن مهر شرکت عمران هشتگرد مراجعه نمایند قابل ذکر است عدم تکمیل واریزی یا عدم مراجعه بموقع به منزله انصراف از پروژه تلقی گردیده و تعاونی و شرکت عمران در این زمینه هیچ گونه مسئولیتی نخواهند داشت و واحد آنها از طریق سامانه مسکن مهر وزارت مسکن به اعضای واجدالشرایط دیگر واگذار خواهد شد.

جدول قیمت تمام شده واحدهای شرکت رهساز گستر مهر به شرح ذیل اعلام میگردد.( متراژ واحدها حداقل 75 و حداکثر 83 متر میباشد)

قیمت 75 متر بنای مفید بر اساس تفاهم نامه سال 1389 با لحاظ ضریب تورم

متری 312000  تومان

75 X 312000

قیمت 18 متر بنای مشاعات ساختمان مانند راه پله ، چاله آسانسور و…

متری 312000  تومان

312000 18X

قیمت 4.5 متر بنای انباری بر اساس تفاهم نامه سال 1389 با لحاظ ضریب تورم

متری 212000  تومان

212000 4.5X

قیمت 24 متر بنای پارکینگ بر اساس تفاهم نامه سال 1389 با لحاظ ضریب تورم

متری 212000  تومان

212000 24X

بنا بر محاسبات فوق ، هزینه ساخت هر واحد آپارتمان 75 متری حدود 35 میلیون تومان میباشد که 25 میلیون تومان به ازاء هر واحد وام بانکی کم بهره منظور شده است.بنابراین آورده عضو از بابت ساخت

هر واحد حدود 10 میلیون تومان می باشد که قبلا توسط تعاونی اعلام و جمع آوری شده است .

 برابر نامه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعضای محترم میبایست علاوه بر هزینه های ساخت آپارتمان خود که توسط تعاونی قبلا به عضو اعلام شده است هزینه های دولتی و زیر بنایی صورت گرفته ذیل را پرداخت و واحد خود را تحویل گیرند.

100.000 تومان هزینه صدور پروانه ساختمان

 

670.000 تومان هزینه بیمه تامین اجتماعی

170.000 تومان هزینه ترهین و مالاجاره

380.000 تومان هزینه نظام مهندسی 

132.000 تومان هزینه انشعاب و کنتور گاز

100.000 تومان هزینه ارزیابی و کسورات بانکی

350.000 تومان هزینه دیوار کشی و نرده گذاری دور شهرک

780.000 تومان هزینه طرح و اجرای محوطه سازی

920.000 تومان هزینه طرح و اجرای آماده سازی داخل شهرک

2.000.000 تومان هزینه طرح و اجرای آماده سازی خارج شهرک

50.000 تومان هزینه کارگزار

250.000 تومان هزینه انشعاب فاضلاب

300.000 تومان هزینه انشعاب کنتور برق و مشاعات

300.000 تومان هزینه صدور صورت مجلس تفکیکی

600.000 تومان هزینه انشعاب کنتور آب و مشاعات

200.000 تومان هزینه صدور پایان کارشهرداری

100.000 تومان هزینه کنترل و نظارت عالیه 

100.000 تومان هزینه خدمات زیر بنایی

100.000 تومان هزینه فضای سبز

1.400.000 تومان هزینه آسانسور


قابل ذکر است اعداد فوق حدودی درج شده و عدد دقیق قیمت های فوق در قرارداد تحویل واحد درج خواهد شد .علاوه بر این هیئت مدیره تعاونی مسکن نسبت به پرداخت برخی از اعداد فوق اعتراض خود را اعلام داشته که از طرف مسئولین وزارت مسکن در حال بررسی می باشد و چنانچه ارقام فوق تعدیل شود در قراردادهای تحویل واحد تمامی اعضای محترم منظور خواهد شد.

 

۱۶ دیدگاه


  1. مرادیان

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

    همکاران عزیز از زحمات همه شما صمیمانه سپاسگزاریم من هم اکنون یک واحد ۴۹ متری را ۴۰ میلیون تومان رهن کردم اگر فردا ۲۰ میلیون تومان به حساب تعاونی یا شرکت عمران واریز کنم یک واحد ۷۵ متری با پارکینک و انباری و آسانسور به من تحویل میدن یا نه از شما ممنون هستم.

    تعاونی مسکن : واحد به افرادی تعلق میگیرد که قبلا ثبت نام کرده واجد شرایط بوده و ثبت سامانه وزارت مسکن شده اند


  2. محمد

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

    با سلام و احترام مادرم عضو پروژه هشتگرد است و ۱۳ میلیون خود را در دو سال پیش کاملا پرداخت نمودم (از سال ۸۵ تا سال ۹۱ مبلغ را بصورت چند پارت پرداخت نمودهایم). حال چقدر باید پرداخت کنیم. با تشکر فراوان

    جواب شرکت تعاونی مسکن : قیمت های مسکن مهر در تمام کشور توسط وزارت مسکن مشخص و توسط شرکت های عمران شهرهای جدید ساخته و به اعضاء محترم متقاضی و واجدشرایط تحویل داده میشود و تعاونی ها بخصوص در قراردادهای سه جانبه هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها نداشته و ندارند بنابراین اعضای محترم میبایست حدود ۶ میلیون تومان دیگربرای واحدهای ۷۵ متری و حدود ۸.۵ میلیون تومان برای واحدهای ۸۳ متری واریز نمایند.


  3. زهرا حسن پور

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با عرض سلام وخسته نباشید ، با احتساب مبالغ ذکر شده ، هر عضو باید ۱۸۵۰۰۰۰۰ تومان بپردازد . یعنی من که تا کنون ۱۳۰۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کرده ام باید حدود ۵/۵ ملیون دیگر بپردازم. واقعا این رقم با گفته های قبلی تفاوت فاحش دارد . آیا فکر ما رو کردید؟ از کجا یک معلم این پول را تا خرداد فراهم کند؟ آیا این همان وعده است که بنا بود با ۴ ملیون اورده ما صاحب خانه شویم؟ واقعا جای تاسف دارد ، برای من ،برای ما و برای جامعه ی فرهنگی!!!!!!!!!!

    تعاونی مسکن : ما هم مثل شما معلم هستیم و برایمان خیلی سخت است ولی این نیز مد نظر باشد که واحدهای فوق در بنگاهای املاک متری ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده یعنی هر واحد ۷۵ متری حدود ۱۰۰ میلیون تومان


  4. رضا کاظمی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

    باسلام و دعای خیر؛ برای مقامات و مسئولین تصمیم ساز متاسفم که بجای اینکه در خصوص تاخیر چند ساله تحویل پروژه توضیح دهند با وقاهت تمام قیمتها را افزایش داده و مشاعات را نیز به قیمت تمام شده اضافه کرده و هنوز هم راضی نشده اند لیست بلند بالای دیگر به نام هزینه های دولتی اضافه کرده اند ( زن و شوهری هر کدام با ۲۲ سال سابقه کاری درخشان وقتی قرار است یک واحد ۷۵ متری در خارج از شهر محل سکونت آنهم با این همه تاخیر و افزایش قیمت نصیبشان شود خود نوعی عدالت اجتماعی را نشان می دهد) با عنایت به اینکه سرانجام کار هم مشخص نبوده و نیست و نخواهد بود) در پایان از همه کسانی که در کارشان صادق و دلسوزانه کار میکنند از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون و عاقبت بخیری خود و خانواده محترمشان را دارم

    جواب تعاونی مسکن : ما هم برای شما آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری داریم همکار عزیز وجوه واریزی از ابتدا در اختیار سازمانهای دولتی بوده و هم اکنون هم آنها تصمیم گیرنده قیمت تمام شده واحدها هستند و معلمین مسئول در تعاونی مسکن هیچ نقشی در قیمتهای اعلامی نداشته و ندارند.


  5. سعید

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: باسلام و خسته نباشید
    لطفا مبلغ دقیق جدید واریزی جهت واحد ۷۵ متری و ۸۳ متری و شماره حسابی را که لازم است مبلغ اعلام شده جدید به آن واریز گردد اعلام فرمائید. ضمنا مشخص فرمائید کدام واحدها ۷۵ متری و کدام ۸۳ متری است

    تعاونی مسکن : با سلام و عرض ارادت شما هم خسته نباشید ، متراژ دقیق واحدها بعدا توسط اداره ثبت مشخص میگردد ولی متراژ فعلی توسط شهرداری و شرکت عمران مشخص شده و در قرارداد تحویل واحد درج شده است .ضمنا واریز وجه به حسابهای اختصاص یافته برای هر فرد یا حساب های شرکت تعاونی بلامانع است فقط فیش های واریزی میبایست در اولین فرصت به حسابداری تعاونی تحویل گردد.


  6. ندیمه سعید

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام و احترام ضمن تشکر از پاسخ ارائه شده به ۵ سوال فوق که ممکن است سوال خیلی از اعضای محترم باشد از زحمات شایسته جناب آقای مهندس مهدی نژاد مدیریت شرکت و سایت تعاونی مسکن و همچنین زحمات جناب آقای محمدی مدیر عامل زحمتکش صمیمانه سپاسگزارم، این سوال مطرح است که الان بنده به عنوان عضو تعاونی دقیقا چه رقمی را باید واریز کنم ضمناشماره حساب اختصاص یافته اینجانب را نیز نمی دانم که خواهشمند است شماره حساب خودم را به اینجانب اعلام فرمائید.
    سوال دیگر اینکه دقیقا چه زمانی بعد از واریز پول امکان تحویل گرفتن منزل و اسباب کشی به آپارتمان مورد نظر فراهم می شود.
    با تقدیم احترام

    تعاونی مسکن : ما هم از شما تشکر میکنیم. متراژ دقیق و قیمت هر واحد در قرارداد تحویل آپارتمان مشخص میشود ضمنا واریز وجه به حساب تعاونی یا واحد بلامانع است بلاخره فیش واریزی بنام شما منظور میگردد ( حسابهای اعلامی همه اعضای محترم میبایست ابتدا تایپ ، سپس کنترل و اعلام گردد که این مهم در حال انجام است ).
    قابل ذکر است ارقام واریزی علی الحساب میباشد بنابراین اگر شخصی اضافه واریزی داشته باشد هنگام تحویل واحد به او مسترد میگردد و اگر کسری داشته باشد باید واریز نماید. برابر اعلام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قراردادها پس از واریز آماده تنظیم و در صورت همکاری و واریز وجوه توسط اعضای محترم کلیه واحدها تا پایان تابستان توسط پیمانکار تکمیل و قابل استفاده خواهد بود.( پیمانکار حدود ۵ میلیارد تومان از بانک مسکن ، شرکت عمران و اعضای محترم طلبکار میباشد.)


  7. ندیمه سعید

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: باسلام وتشکر از شما بزرگواران
    اگر تعداد کافی از اعضاء محترم امکان واریز .وجه شان میسر نگردید و در کل طلب پیمانکار باقی ماند تکلیف اعضایی که این مابه التفاوت رابه سختی تهیه و پرداخت می نمایند چیست؟ و واحد آنها باید تا چه زمانی جهت تحویل به تاخیر افتد و تقدم و تاخرتاخیر در این پرداخت مابه التفاوت چه جایگاهی دارد. با تشکر

    تعاونی مسکن : برابر مکاتبات شرکت عمران در صورت عدم واریز به موقع ، واحدهای آماده این پروژه به افراد واجدالشرایطی که توان پرداخت مبلغ را دارند واگذار و به این اعضا بعدا از پروژها دیگر واحد واگذار خواهد شد چراکه متولی کلیه واحد مسکن مهر وزارت مسکن و شرکت های تابعه می باشد بنابراین جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.


  8. محمدی

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه:
    با سلام.. یکی از اعضای تعاونی- واحدهای هشتگرد – هستم و تا کنون دو میلیون تومان آورده داشته ام. الحمدلله اکنون امکان پرداخت هجده میلیون تومان را دارم. اول اینکه نمیدانم چه تعداد از واحدها خالی است و آیا لیست جانمایی بهمن ۹۱ اعتبار دارد یا قابل تغییر است؟ دیگر اینکه چه تضمینی وجود دارد که قراردادها بعد از واریز اعضای پروژه آماده ی تنظیم باشد و دوباره تاخیر نداشته باشد؟
    لطفا مرا راهنمایی بفرمایید. با تشکر فراوان

    جناب آقای محمدی بعلت گران شدن واحد ها هجوم برای ثبت نام و تحویل واحدها زیاد شده و متاسفانه لسیت فعلی تعاونی مسکن هم جا ندارد


  9. کورش رفیعی اصل

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه:
    با سلام
    سئوال اینست که بعد از پرداخت این مبلغ کلید واحدها را تحویل خواهیم گرفت و هزینه دیگری باقی نمی ماند؟
    آیا کل مبالغ در قرارداد قید می شود؟
    (انصافا جور کردن مبلغ ۶ میلیون در این فرصت کم ممکن نیست! مگر به مدد وام ، اگر وام سراغ دارید اعلام کنید.)
    در ضمن کد رهگیری مسکن مهر اینجانب را به آدرس اینجانب ایمیل کنید.

    تعاونی مسکن : برابر قراردادهای موجود این واحدها میبایست در مهر ماه سال گذشته تحویل داده میشد و همین مبالغ از اعضا دریافت میگردید یعنی حدود ۱۰ میلیون تومان برای ساخت و هزینه های زیر بنایی هم به اضافه میشد ، اعضای عزیز و محترم نمی توان از یک طرف فشار بیاوریم و بگوئیم آپارتمان ها چی شد و از طرف دیگر بگوئیم پول نداریم . ضمنا جناب آقای رفیعی وام هم سراغ نداریم.


  10. بشار

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام و احترام خدمت همکاران عزیز و پر تلاش در تعاونی مسکن .مگر هزینه برای ساخت ده ملیون اعلام نکردید؟از طرفی هزینه های جانبی دیگر را برای هر واحد شش ملیون تومان برآورد کرده ایدپس اعضایی که آورده سیزده ملیونی دارند باید حدود سه ملیون دیگر پرداخت کنند؟
    تعاونی مسکن : کلیه وجوه واریز شده برای تحویل هر واحد به حساب تعاونی یا بانک مسکن کرج علی الحساب است اگر در پایان کمتر باشد عضو باید واریز نماید و اگر اضافه باشد در حساب بانکی خودش باقی میماند. واین هزینه جدای از هزینه خرید پکیج ، کولر ، نقاشی ، کابینت و… است


  11. علی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: سلام خدمت شما اقا شما زمان تحویل اپارتمان رو تو سایت خرداد ماه اعلام کردید ولی تو تعاونی شهریور رک وراست بگید واقعا کی تحویل میدید
    تعاونی مسکن : تحویل واحدها ارتباط مستقیم با واریز وجوه اعضای محترم دارد اعضا از یک طرف میگویند خانه ها چی شد و از طرف دیگه میگن پول نداریم و پیمانکار هم منتظر دریافت پول و خرید مصالح جهت اتمام پروژه است ، انشاءا… اگر اعضا وجوه خود را واریز کنند همه واحدها تا پایان شهریور تکمیل شده و قابل استفاده خواهد بود.


  12. مهدی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه:
    با سلام – دوسال قبل گفته شد قرار است دویست آپارتمان تحویل داده شود ولی بدفعات به تاخیر افتاد و در نهایت اعلام شد واریزی افزایش یابد و گفته شد همه آپارتمانها یکجا تحویل خواهد شد. اگر پس از واریز این وجه مابه التفاوت مانند دفعات گذشته تحویل آپارتمانها باز هم به آینده و باز هم به پرداختهای بعدی و بیشتر و بیشتر موکول شد تکلیف چگونه است . مگر توان اقتصادی ما چه میزان است؟
    تعاونی مسکن : مهدی آقای عزیز خوشبختانه قیمت هر واحد برابر قیمت های قرارداد سال ۱۳۸۹ محاسبه شده فقط آن زمان هزینه های جانبی از جمله هزینه پایان کار ، هزینه سند ، هزینه نظارت و …را به شرکت تعاونی اعلام نکرده بودند در حقیقت قیمت ساخت همان عدد اعلام شده قبلی است و چیزی به قیمت ساخت واحد اضافه نشده است .


  13. نسرین

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: ضمن عرض سلام و خسته نباشید من بازنشسته آموزش پرورش منطقه هشت هستم اگر الان بخواهم در این پروژه ثبت نام کنم می توانم یا نه . من همه قیمت را می توانم یکجا پرداخت کنم.
    تعاونی مسکن : در حال حاضر امکان ثبت نام در این پروژه میسر نمیباشد چونکه لیست واحدهای این پروژه بسته شده است.مگر کسی مبالغ خود را واریز ننماید در این صورت ثبت نام در این پروژه از طریق شرکت عمران ممکن خواهد بود.


  14. ساسان

    ۱۴ تیر ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام.مادر اینجانب یکی از همین واحدهای ۷۵ متری را پیش خریده ..انشالا بعد از تحویل می توانیم ان را در بنگاه املاک به قیمت ۱۲۰۰۰ متری فروخت؟یعنی از لحاظ قانونی شدنی و عملی هست و مشتری با این قیمت می خره؟ مرسی از سایت خوبتون


  15. علی

    ۶ دی ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: کسانی که ۱۹ میلیون را تمام پرداخت کرده اند و قرارداد مسکن را هم امضا نموده اند آیا دیگر مبلغی را نباید پرداخت کنند ؟ لطفا بفرمائید چند نفر پول نداده اند تا حساب کار ما جهت تحویل گرفتن واحد ها دستمان باشد . از شما که زحمت میکشید تشکر میکنم


  16. امید

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشید. من ۱ سال است که ازدواج کردم و میخوام برای مسکن مهر ثبت نام کنم آیا امکانش هست؟ وچقد باید پرداخت کنم. ممنون از زحمات شما
    تعاونی مسکن: در حال حاضر سایت های وزارت مسکن جهت ثبت نام مسدود است بنابراین امکان ثبت نام وجود ندارد


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


9 + 7 =