لیست اعضای محترم پروژه هشتگرد که بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان به شرکت تعاونی بدهکار میباشند

لیست اعضای محترم پروژه هشتگرد که بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان به شرکت تعاونی بدهکار میباشند

با سلام و عرض ارادت فراوان به اطلاع اعضای محترم پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد میرساند که برابر الحاقیه شماره 3 ریاست جمهوری و همچنین خدمات مازاد صورت گرفته توسط شرکت تعاونی مبالغ نهایی آپارتمانها مشخص شده است لذا از همه اعضای محترم مستدعیست :

1- واریزهای خود به شرکت تعاونی و سامانه شرکت عمران را بررسی و در صورت مغایرت به واحد حسابداری شرکت تعاونی جناب آقای قربانی مراجعه فرمایند.

2- با توجه به زمزمه های افزایش قیمت در سال 1395 هرچه سریعتر نسبت به تسویه حساب نهایی خود و تحویل قطعی آپارتمان خود اقدام فرمائید.

3- مدتهاست که پروژه به علت عدم اعتبار کافی تقریبا به حالت تعطیل در آمده است در حالی که بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان شرکت تعاونی به پیمانکاران پروژه بدهکار میباشد و بدون شک این روند تا عدم واریز وجوه توسط اعضای محترم ادامه خواهد داشت.

4- قابل ذکر است علاوه بر آپارتمان ، انباری و پارکینگ ، هزینه های مازاد دیگری جهت جلوگیری از دوباره کاری و همچنین کاهش هزینه های خرید ونصب ، با اجازه مجمع توسط شرکت تعاونی در پروژه مذکور صورت گرفته است که لیست آن به شرح ذیل میباشد.

5- لازم به یاد آوریست که برخی از اعضای محترم  پروژه اضافه واریزی دارند که هنگام مراجعه به تعاونی وجوه اضافه مسترد خواهد شد.

برخی از خدمات مازاد پروژه مسکن مهر هشتگرد

1.    خرید  پکیج کالداونزیا 24 بوتان

2.    خرید و نصب رادیاتور طرح جدید ایساتیس

3.    خرید و نصب آسانسور ساسی ایتالیا به انضمام کابین طرح افرند

4.    خرید و نصب آیفون تصویری

5.    هزینه اعلام و اطفاء حریق

6.    خرید و نصب درب ضد سرقت برای برج ها

7.    خرید و نصب درب آکاردوئونی برای بلوک های A و C

8.    خرید و نصب درب ورودی پارکینگ

9.    خرید و نصب درب فلزی ورودی هر بلوک

10. هزینه های مرتبط با درختکاری و فضای سبز پروژه

11. خرید و نصب تابلوهای برق سه فاز برای آسانسورها

12. خرید و نصب لامپ سنسوری در پارکینگ و راه پله ها

13. اتصال فاضلاب بلوک ها به فاضلاب شهری

14. خرید و نصب دریچه برای کنتورهای آب و عایق بندی آنها

15. هزینه برگزاری مجامع و بازدیدهای مکرر از پروژه

16. هزینه مدیریت پیمان

17. هزینه مهندسین مقیم و ناظر در پروژه

18. هزینه های جاری شرکت تعاونی برابر مصوبات مجمع

19. پرداخت هزینه های مرتبط با آماده سازی  و روشنایی چاله های آسانسور

20. هزینه مابه التفاوت تعویض درب های داخلی واحد

21. پرداخت الحاقیه افزایش قیمت بابت آسانسورها

22. پرداخت حقوق مرتبط به نماینده تعاونی مستقر در محل پروژه

23. خرید و نصب آپشن های 3VF و Black out  روی تمامی دستگاه های آسانسور

24. برق کشی و لوله کشی آب فضای سبز محوطه

25. خرید و نصب کابل برق از تابلو اصلی به تابلو آسانسور

لطفا جهت دانلود و مشاهده لیست و میزان بدهی روی لینک زیر کلیک نمائید.

" مانده بدهی اعضای پروژه هشتگرد "

۳ دیدگاه


  1. lpsk

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    باسلام وتشکر از زحمات کلیه اعضائ هیئت مدیره محترم چند سوال داشتم اگز نظر را حذف نمیکنید۱-=آیا افرادیکه واحدشان دوسال قبل تکمیل بوده وهمینطور واریزی هایشان می بایستی جریمه عزیزانی که به هر دلیل واریزی هایشان را تکمیل نکردند بدهند آیا قیمت واحد دوسال قبل هم همینگونه بوده است ۲-ایا شما به عنوان نمایندگان اعضا نمیبایستی در مورد کارهای اضافه ای که انجام شده سوال میکردید حداقل با نظر اکثریت انجام میدادید۳-واحدهایی که در ابتدا قیمت واگذاری هفت میلیون در نظر گرفته شده بود با ذکر نمونه های بالا باید پنجاه میلیون پرداخت شود۴- این مبلغ را ما بدهکار نیستیم بلکه شما طلب کار هستید موارد بسیار دیگری نیز هست که فرصتی پیش بیاید حضورا عرض خواهد شد

    تعاونی مسکن : با سلام و ادای احترام
    ما نیز همانند شما عضو پروژه هستم و تابع قانون ، متاسفانه بخش عمده ای از مشکلات مطروحه به برخی از اعضای محترم بر میگردد که حتی همین آلان هم واریزی آنها ناچیز است. ضمنا در مورد انجام کارهای عمومی از جمله خرید پکیج ، رادیاتور ، سرامیک کف و ….. مجوز آن از مجمع عمومی گرفته شده است. ما با افتخار در خدمت شما و دگر سروران هستیم


  2. مهدی

    ۸ فروردین ۱۳۹۵

    محل درج دیدگاه: با سلام و احترام لطفا تاریخ دقیق مشخص فرمایید افرادی که تسویه حساب نهایی از تعاونی دریافت کرده اند چه تاریخی به شرکت عمران هشتگرد جهت تحویل قطعی منازل مراجعه نمایند؟ ۲۰/۱۲/۹۴ ساعت ۱۸/۳۰

    تعاونی مسکن : با توجه به درج و مطابقت واریزی اعضاء محترم توسط شرکت عمران ، حضور مالکین تسویه حساب شده از تاریخ ۲۸/۰۱/۱۳۹۵ بلامانع است.


  3. مهدی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    محل درج دیدگاه:
    باسلام
    آیا کسانی که در اسفند ماه ۹۴ تسویه حساب نهایی و معرفی نامه به شرکت عمران هشتگرد و مدیریت پروژه دریافت کرده اند لازم است مجدد به تعاونی مراجعه و به تاریخ اردیبهشت ۹۵ دو فقره نامه معرفی نامه به شرکت عمران هشتگرد و مدیریت پروژه را مجددا دریافت نمایند ؟۰۸/۰۰- ۹۵/۲/۱۱
    تعاونی مسکن : با توجه به ارائه آخرین لیست توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در فرودین ماه ۱۳۹۵ ، و همچنین دوری مسافت مراجعه به دفتر شرکت تعاونی و مطابقت واریزی ها الزامی است.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


× 2 = 14