فعالیت مجدد و مشروط پیمانکار در پی دستور قضایی ، افزایش فشار و اعتراض شرکت عمران و شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه ۸ تهران

فعالیت مجدد و مشروط پیمانکار در پی دستور قضایی ، افزایش فشار و اعتراض شرکت عمران و شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه ۸ تهران

با توجه به اعتراض گسترده مسئولین شرکت تعاونی به پیمانکار و شرکت عمران ، و همچنین دستور قضایی بالاخره پیمانکار در محل پروژه حضور یافت و مقرر گردید امور قضایی مرتبط با پروژه در صورت تعلل مجدد پیگیری شود. قابل ذکر است در حال حاضر کلیه اعضای محترم بلوکهای A وC در صورت تسویه حساب با تعاونی میتوانند جهت تحویل آپارتمان به محل پروژه مراجعه نمایند.

ضمنا جهت اطلاع اعضای محترم از وقفه های صورت گرفته در تکمیل پروژه و انعکاس مشکل اصلی به استحضار میرساند که پیمانکار مدعی است 7 درصد از کار پروژه باقی مانده و متقابلا 7 درصد هم پول در حساب باقی است ولی جهت تکمیل آن با قیمتها ی روز علاوه بر مبالغ موجود ، مبلغ 2.5 میلیارد تومن کسری بودجه وجود دارد که میبایست اعضای محترم پروژه یا دولت پرداخت نمایند و در مقابل شرکت تعاونی و شرکت عمران می گویند پیمانکار باید طبق قرارداد و با توجه به جدول افزایش صورت گرفته توسط دولت ، پروژه را تکمیل و تحویل نماید و حتی یک ریال اضافه پرداخت نخواهد شد.  که این مهم گاه باعث درگیری و تعلل در تکمیل پروژه مذکور شده است.

ما امیدواریم با توجه به فشار بیش از حد اعضا و شرکت تعاونی و همچنین فشارهای دستگاه قضایی و دولتی این پروژه بزودی تکمیل و تحویل اعضای محترم گردد.

اتمام ابنیه کلیه برجها

پاکسازی و آماده سازی بخشی از پیاده روهای خیابان اصلی پروژه

کف سازی پارکینگ برجهای B3 و B4

ساخت انباریهای باقی مانده

نصب اولیه روشور سرویس ها

نصب کامل تمامی کنتورهای گاز در بلوکهای A وC

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


4 + 1 =