نقشه شهرک و نام بلوکها جهت تنظیم قرارداد پیش فروش و تحویل واحد های پروژه هشتگرد

نقشه شهرک و نام بلوکها جهت تنظیم قرارداد پیش فروش و تحویل واحد های پروژه هشتگرد

از اعضای محترمی که علاوه بر سیزده میلیون تومان هزینه ساخت آپارتمان ، مبلغ شش میلیون تومان هزینه  زیر ساخت شهرک را به حسابهای متمرکز خود واریز نموده اند تقاضا میشود بی درنگ کپی فیش خود را به تعاونی مسکن تحویل داده و معرفی نامه تحویل واحد خود را دریافت نمایند ضمنا یادآوری میشود مشخصات واحد در فرم معرفی نامه  شما به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد درج شده است و برای همان واحد به نام شما سند صادر خواهد شد لذا همکاران گرانقدر دقت لازم در این رابطه را با توجه به نقشه بلوکها مبذول داشته و در صورت مغایرت به مسئولین مربوطه بویژه جناب آقای کاظم زاده مراجعه نمایند. با تشکر فراوان

یک دیدگاه


  1. دستجردی

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم اعتراض خود را نسبت به واریز این مبلغ اعلام کنم چون چنین قراری نبوده و از قبل به ما گفته نشده و برخلاف قول و قرار شماست . و الان هم برای من و دیگر همکارانم تهیه این پول امکان پذیر نمیباشد .
    با تشکر
    تعاونی مسکن : ضمن عرض سلام و ارادت ، همکار عزیز و ارجمند قرار بوده خیلی چیزها گران و گرانتر نشه ولی شده برای مثال همین واحدهای مسکن مهر در پردیس و هشتگرد فراتر از حد تصور خرید و فروش میشه ، ضمنا همکاران شما در تعاونی مسکن بخشی از خود شما هستند و برای پرداخت مبالغ اعلام شده مشکل دارند ولی چاره ای نیست چون متولی این امر وزارت مسکن و شرکتهای عمران هستند نه تعاونی های مسکن.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


6 + = 14