بازدید عمومی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۱/۰۹/۱۰ از آپارتمانهای پروژه هشتگرد

بازدید عمومی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۱/۰۹/۱۰ از آپارتمانهای پروژه هشتگرد

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای محترم پروژه هشتگرد میرساند تعاونی در نظر دارد جهت تنویر خاطر اعضای محترم تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران دال بر عدم توقف پروژه مذکور بازدید عمومی برگزار نماید ( قابل ذکر است روند ساخت 000 20 واحد مسکونی توسط پیمانکاران مسکن مهر بعلت افزایش سرسام آور قیمت مصالح فعلا کند و یا بصورت کامل متوقف شده است ) لذا از کلیه اعضای متقاضی این بازدید تقاضا میشود روز بازدید به نکات ذیل توجه نمایند.
1-اتوبوسها در نظر گرفته شده راس ساعت 7/30 دقیقه صبح روز جمعه مورخ 1391/09/10 از جلو تعاونی مسکن حرکت خواهند کرد لذا از عزیزان انتظار میرود حداقل 15 دقیقه زودتر در محل تعاونی حضور بهم رسانند.
2- اعضای محترم بعلت خطر سقوط مصالح از آوردن فرزندان خود جدا خودداری نمایند.
3-بعلت محدودیت سرویس دهی و مسئولیت های جانبی اعضای محترم از آوردن همراه خودداری نمایند .
4-خواهشمنداست هنگام بازدید به چاله های آسانسور و مکانهایی که خطر سقوط دارند به هیچ وجه نزدیک نشوند.
5-اعضای محترم هنگام بازدید از طبقات مرتفع یا پشت بام ها از شوخی کردن جدا پرهیز نمایند.
6-فقط واحد های افرادی که واریزی خود را کامل و به موقع انجام داده اند مشخص شده و برجسب جانمایی روی درب ورودی واحد آنها نصب شده است.
7-کارهای داخلی برج ها از جمله دیوار چینی ، لوله کشی و….در حال انجام است لذا احتیاطااز عزیزان تقاضا میشود از حضور در طبقات برجها خودداری نمایند. با تقدیم احترام هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

۴ دیدگاه


  1. محمد

    ۲۲ آبان ۱۳۹۱

    با سلام وخسته نباشید خدمت کلیه برادران تعاونی از زحمات همگی کمال تقدیر و تشکرراداریم خدا قوت به همه … محمد صادقی


  2. طاهره صفی خانی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۱

    با عرض سلام و خسته نباشید به همه ی مسئولین و دست اندرکاران این پروژه ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات شما عزیزان امیدواریم که به لطف خدا و همکاری اعضای محترم (نسبت به پرذاخت واریزی خود) هرچه زود تر این پروژه به اتمام رسیده و واگذار گردد.با احترام صفی خانی


  3. شکوفه حسینی

    ۲۸ آبان ۱۳۹۱

    محل درج دیدگاه:با تشکر و قدر دانی از زحمات شما عزیزان هیئت مدیره خواهشمند است نسبت به تحویل واحدهای اعضائ تغاونی که وازیزی آنها کامل میباشد تسریع فرمایئد.


  4. محمد صادقی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۱

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تک تک برادران و عزیزان زحمت کش امیدوارم که به صاحب همین ایام (محرم و صفر) تنی سالم داشته و عاقبت به خیر شوید . از زحمات شما کمال تشکر و امنتان را داریم.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


× 9 = 18