انتخاب مجدد تمامی مسئولین قبلی تعاونی مسکن با رای قاطع مجمع عمومی

انتخاب مجدد تمامی مسئولین قبلی تعاونی مسکن با رای قاطع مجمع عمومی

برابر اعلام و دستور العمل قبلی شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران ،  مجمع عمومی نوبت دوم و مجمع فوق العاده نوبت سوم راس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1392/6/1 در محل سالن اجتماعات مدرسه سروش واقع در نارمک ، چهار راه تلفنخانه جنب بانک ملی  در کمال آرامش برگزار گردید.

این مراسم راس ساعت مقرر با تلاوت قرآن کریم آغاز و با انتخاب هیئت رئیسه جلسه ادامه یافت . سپس با درخواست هیئت رئیسه ، گزارش هیئت بازرسین تعاونی توسط جناب آقای حمید شاطری  قرائت گردید. قابل ذکر این گزارش ضمن طرح برخی انتقادات ، حاکی تشکر از زحمات هیئت مدیره نیز بود.

سپس به دعوت هیئت رئیسه جلسه جناب آقای مهدی نژاد رئیس هیئت مدیره تعاونی به ایراد سخنرانی پرداخت و اشاره نمود عملکرد این دوره هیئت مدیره تعاونی از نظر حجم  و کیفیت خدمات از جمله راه اندازی وب سایت مسکن و ایجاد ارتباط دو طرفه مابین عضو وتعاونی ، سود آوری یک میلیارد تومانی برای اعضاء تعاونی از محل خرید به موقع پکیج های واحد و آسانسور های شهرک ، رایزنی با بانکها و دریافت وام برای اعضا ، حضور در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع برخی مشکلات اعضای محترم ، بارها حضور و دفاع در محاکم قضایی جهت دفاع از حقوق اعضاء و دها خدمت برتر دیگر را برشمرد و اشاره نمود حصول این نتایج مرهون کمک و تشریک مساعی  تمامی اعضای هیئت مدیره و هیئت محترم بازرسین بوده است.

در ادامه جلسه جناب آقای کیهان محمدی ضمن ارائه گزارش مالی شرکت ، ترازنامه و بودجه تعاونی به تشریح کامل تمامی پروژه های تعاونی پرداخت و به سولات اعضای محترم پاسخ جامع و قانع کننده داد.آقای محمدی در پایان جلسه به وصول تعدادی قرارداد تحویل واحد اشاره نمود و ادامه داد قرارداد تمامی اعضای محترمی که هیچ گونه بدهی ندارند بزودی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

این جلسه با رای گیری جهت انتخابات اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسین  ادامه یافت و با شمارش آراء و اعلام نتایج به پایان رسید قابل ذکر است تمامی مسئولین قبلی با رای قاطع مجمع عمومی به شرح ذیل جهت ادامه خدمت برگزیده شدند.

جناب آقایان : کیهان محمدی ، مجید کاظم زاده ، علیرضا مهدی نژاد ، محمد رضا ادیبان و حسین ابوالقاسمی به سمت اعضای اصلی هیئت مدیره و آقایان ناصر افشار و شریف خسروی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند . در ضمن آقایان حسینعلی زینلی ، رضا مومن پور و حمید شاطری به عنوان بازریسن اصلی و آقای عبداله زاده  به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند. با احترام فراوان هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

۳ دیدگاه


  1. علی

    ۵ شهریور ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: من به عنوان یکی از اعضای تعاونی مسکن به این نحوه از انتخابات اعتراض شدید دارم زیرا هیچکدام از کاندیدا های دیگر اجازه صحبت کردن و دفاع از انگیزه و عملکرد خودشان را پیدا نکردن و من هیچ شناختی جز آنچه که در تابلو بود از آنها نداشتم و این یک ظلم در حق آنان بود و تعجب من در این بود که چرا هیچ اعتراضی نکردن. این حرف شما که اعضای قبلی با رای قاطع انتخاب شدن مانند اینستکه در یک مسابقه بوکس یک نفر دستهایش بسته باشد و طرف دیگر راحت ناک دان کند و افتخار هم بکند که من قاطعا برنده شدم ( این یادآور مدیران قبلی این تعاونی نیز بود که حالا دارد دامنگیر شماهم می شود) حالا اگر جواب من را در همینجا با دلایل محکم دادید و جرات گذاشتن آن را در این سایت داشتید که هیچ ولی در غیر اینصورت من با تک تک کاندید ها صحبت کرده و آنها را مجاب به شکایت از شما خواهم کرد.
    تعاونی مسکن : البته ماهم با نظر شما موافقیم باید اعضای محترم حاضر در جلسه حوصله بیشتری میکردند تا کاندیدا خود را معرفی نمایند و بعد رای گیری صورت میگرفت ، ولی اختیار اعضای عزیز در انتخاب کاندیدای مد نظر خود دادن زود هنگام رای دست ما نبود. ضمنا همکار عزیز این فرصت از اعضای منتخب در معرفی بیشتر برنامه هایشان نیز گرفته شده است . و علاوه براین همه کاندیدا توسط هیئت مدیره، از طریق وب سایت ، پیامک ، تهیه بروشور و اسلاید به اعضای محترم تعاونی معرفی شده اند . در عین حال، شما در صورت مجاب نشدن نیز صد در صد مختارید .


  2. زهرا حسن پور

    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: تبریک میگم خدمت شما عزیزان دلسوز و زحمتکش . از خداوند برای شما و خانواده محترمتان سلامتی و موفقیت آرزو میکنم


  3. ک.ا

    ۹ شهریور ۱۳۹۲

    با توجه به اینکه بارها پرسشهایی را که قصد دارم مطرح کنم، از مسؤلین تعاونی پرسیده ام ولی صحبتهای آقای محمدی در جلسه ی روز جمعه اول شهریورماه،نگرانیهایی را برای من وخانواده ام به وجود آورده است.شنبه،دوشنبه وچهارشنبه سعی کردم با تعاونی تماس گرفته و سؤالاتم را تلفنی بپرسم ولی موفق نشدم.خواهشمندم به سؤالاتم دقیق پاسخ دهید.

    آقای محمدی فرمودند:چنانچه عضوی ملک سندخورده ی بالای ۴۰ متر داشته باشد،مسکن مهر به اوتعلق نمیگیرد.
    شهریور۸۵ ملکی را به صورت شخصی وبدون استفاده از تسهیلات دولتی ووام مسکن و… خریداری کردیم.مجددا” این موضوع را با منشی تعاونی،در زمان تحویل مدارکم مطرح کردم.ایشان گفتند اگر از تسهیلات دولتی استفاده نکرده باشیم،مشکلی پیش نمی آید.درحالیکه آقای محمدی گفتندحتی ملک ارثی هم مانع استفاده از امتیازات مسکن مهر می باشد.
    رفت وآمد وهمهمه ی سالن باعث شد متوجه توضیحات ایشان درباره ی تاریخ اول فروردین۸۴ نشوم.لطفا”در مورد اهمیت این تاریخ توضیح دهید.
    باتوجه به اینکه ملک موردنظر بعداز ۸۴/۱/۱ خریداری شده،آیا در روند تحویل واحدم در هشتگرد خللی ایجاد میکند؟
    تعاونی مسکن : همکار گرامی جای نگرانی نیست ، پرونده های اعضای محترم در حال استعلام نهائی است و نتیجه آن بزودی مشخص خواهد شد.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


4 × 4 =