ثبت نام از واحدهای ۱۱۰ متری ۳ خوابه چیتگر آغاز شد

ثبت نام از واحدهای ۱۱۰ متری ۳ خوابه چیتگر آغاز شد

 

ضمن عرض سلام خدمت اساتید و همکاران محترم فرهنگی

احتراما در پی اتمام و تحویل نهایی واحدهای پروژه شهرک غرب ، اتمام و تحویل اسناد پروژه پردیس و در آستانه تحویل قطعی 589 واحد از آپارتماتهای پروژه هشتگرد ، اینک ثبت نام از متقاضیان پروژه چیتگر آغاز شده است.

لذا به اطلاع متقاضیان محترم واحدهای 110 متری و 3 خوابه چیتگر میرساند پیرو فعالیتهای مستمر و بازدیدهای پی در پی هیئت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی مسکن از ملکهای پیشنهادی در منطقه 22 تهران نهایتا ملکی با مشخصات ذیل جهت خرید برگزیده شد و توافقات اولیه جهت ساخت 80 واحد مسکونی در این منطقه خوش آب و هوا آغاز شد.

این ملک به ابعاد مفید 1480 مترمربع دو نبش ، در منطقه چیتگر بلوار کوهک ( یکی از بلوارهای بنام و معروف منطقه 22 )در خیابان نسیم 20 واقع شده و موقیت ملک از هر جهت عالی بنظر میرسد.

قابل ذکر است متقاضیان محترم میبایست جهت عضویت در این پروژه به شرح ذیل عمل نمایند.

1- فرهنگیان و متقاضیان محترم جهت عضویت در پروژه چیتگر میبایست مبلغ 200 هزار تومان حق عضویت خود را به حساب

بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه نارمک به شماره حساب IR 3406 0030 2601 1010 5545 8001  به نام شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران واریز نموده و روزهای زوج از ساعت 17 الی 21  و روز پنج شنبه از 8 صبح الی 13 با در دست داشتن اصل فیش واریزی ، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه به دفتر شرکت تعاونی واقع در خیابان دماوند ، ایستگاه پل تهران نو میدان تسلیحات ، بالاتر از بانک مسکن انتهای کوچه شهید حسینی پلاک 1مراجعه و نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام نمایند.

2- متقاضی میبایست مبلغ یکصد میلیون تومان به ترتیب زیرجهت خرید کامل زمین و دریافت جواز آپارتمان خود به شرکت تعاونی پرداخت نمایید.

الف) یک فقره چک به مبلغ پنجاه میلیون تومان به تاریخ 1393/12/1  ب) یک فقره چک به مبلغ بیست و پنج میلیون تومان به تاریخ 1394/2/1   پ ) یه فقره چک به مبلغ بیست و پنج میلیون تومان به تاریخ 1394/4/1

3- دریافت رسید و تنظیم قرارداد هنگام تحویل چکهای مذکور

4) اولویت آپارتمانهای مذکور برحسب تاریخ ثبت نام و واریزی متقاضیان می باشد.

5) متقاضیانی که هنگام ثبت نام واریزی بیشتری داشته باشند در انتخاب واحدهای بهتر مجتمع در اولویت خواهند بود.

در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان ، ضمن اطلاع به متقاضیان چکهای مذکور جهت وصول در اختیار فروشنده زمین قرار گرفته و معامله قطعی خواهد شد و در غیر این صورت اصل چکهای دریافتی از اعضای محترم به ایشان مسترد خواهد شد.

قابل ذکر است در صورت خرید قطعی زمین و دریافت جواز، بلافاصله ساخت و ساز آغاز خواهد شد و برآورد میشود به لطف خدا و مساعدت اعضای محترم کل آپارتمانهای مذکور سه ساله تحویل متقاضیان محترم گردد. ضمنا برابر پیشبینی های صورت گرفته هزینه ساخت هر واحد آپارتمان  با مصالح استاندارد و درجه یک ،حدود150میلیون تومان خواهد شد که به هنگام ساخت ساز با توجه به پیشرفت پروژه طی سه سال دریافت خواهد شد.

ذکر این نکته نیز ضروری بنظر میرسد که هم اکنون هزینه خرید نقدی هر متر مربع آپارتمان در این محدوده بالغ بر 4 میلیون تومان میباشد. 

 

همکاران گرانقدر فرهنگی و بستگان درجه یک آنها میتوانند در صورت تمکن مالی و نزدیک بودن شرایطشان به شرایط فوق الذکر نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه ثبت نام خود در سامانه ذیل اقدام نمایند.

قابل ذکر است مسئولین ثبت نام شرکت تعاونی جهت ثبت نام قطعی متقاضیان با ایشان تماس خواهند گرفت. ضمنا هنگام ثبت نام در این پروژه گزینه چیتگر را انتخاب نمائید.

با آرزوی موفقیت  هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

 

 

سامانه ثبت نام اعضا

(بدون خط تیره)


موقعیت ملک مذکور از بابت سرمایه گذاری از هر جهت مناسب بنظر میرسد

مجتمع بزرگ 15 طبقه در حال ساخت جنب پروژه مذکور

مجتمع مسکوبی فرهنگیان جنب پروژه در حال بهره برداری

آشنایی با منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران بعلت داشتن شرایط ویژه آب و هوائی و منطقه ای ، وجود فضاهای باز ، دسترسی راحت به برزگراهها مورد توجه بسیاری از مهندسین و سرمایه گذاران قرار گرفته و اخیرا وجود پروژه های بزرگ و زیبا از جمله موارد ذیل اهمیت این موضوع را دوچندان کرده است.

1- دریاچه زیبای چیتگر ( شهدای خلیج فارس)

2- آبشار تهران

3- احداث بزرگترین مجتمع تجاری و تفریحی ایران بنام  هزارو یک شهر

4- احداث مرکز فوق تخصصی پروفسور سمیعی

5- احداث مجتمع های تجاری اداری آرتمیس، آیرانا ، گلستان ، آفتاب و طوبی

6-  مجتمع تجاری و تفریحی تات مال 

7- احداث بوستان زیبای جوانمردان و …..

این منطقه از شمال به کوهستانهای البرز مرکزی ، از جنوب به بزرگراه تهران کرج ، از شرق به رودخانه کن و از غرب به جنگلهای وردآورد محدود میگردد.

همکاران و متقاضیان محترم متوانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با مسئولین پروژه تماس حاصل فرمایند.

تلفن دفتر تعاونی جناب آقای عبدالله زاده  : 77280878

مدیر عامل شرکت جناب آقای محمدی : 09124085686

مسئول ثبت پروژه نام جناب آقای ادیبان : 09102785843

فرهنگیان و اعضای محترم جهت مشاوره حضوری ، تحویل فیشهای واریزی و تکمیل فرمهای ثبت نام لطفا در روزهای زوج از ساعت 17 الی 21 به دفتر تعاونی مسکن مراجعه نمایند.

با تقدیم احترام فراوان هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

 

تصاویر دیگر جهت آشنائی با منطقه 22 تهران و پروژه های در حال احداث آن

احداث بزرگترین مجتمع تفریحی ، گردشگری و شهر بازی خاورمیانه در شمال اتوبان همت واقع در منطقه 22

 

قایق سوراری در محدوده دریاچه چیتگر

تصویری زیبا از پرندگان دریاچه

گذران اوقات فراقت خانواده ها در دریاچه چیتگر

 

 

احداث پروژه تات مال و مجموعه هزار و یک شهر بزرگترین مراکز تجاری و تفریحی کشور در منطقه 22

 

 

احداث بزرگترین مرکز فوق تخصصی پروفسور سمیعی

 

 

بیمارستان فوق تخصصی پروفسور سمیعی واقع در منطقه 22 تهران

مسیر ویژه دوچرخه سواری واقع در منطقه 22

چنگل چیتگر

 

یک دیدگاه


  1. فرشته عبدالحسینی

    ۲۰ دی ۱۳۹۳

    محل درج دیدگاه: با سلام و احترام.تصاویر و مطالب بسیار عالی و گویا بود. لطف فرموده بفرمایید:۱- وقتی در پروژه چیتگر ثبت نام کردیم ، بقیه هزینه ها را چگونه باید پرداخت کنیم؟ ۲- ای کاش شرایطی فراهم می شد که بتوانیم از طریق اینترنت ثبت نام کنیم و هزینه ها را در موعد مقرر کارت به کارت ارسال نماییم. ۳- تا چه زمانی فرصت داریم ، در پروژه چیتگر ثبت نام کنیم؟

    تعاونی مسکن : ضمن عرض سلام و احترام به اطلاع متقاضیان محترم میرساند امکان ثبت اطلاعات اولیه در قسمت سامانه ثبت نام مهیا میباشد سرمایه گذاران محترم میتوانند در صورت تمکن مالی و نزدیک به شرایط فوق نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند. با تشکر فراوان هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه ۸ تهران


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


6 + 4 =