مزایای مسکن مهر منطقه ۸ تهران نسبت به مسکن های مهر در حال واگذاری

مزایای مسکن مهر منطقه ۸ تهران نسبت به مسکن های مهر در حال واگذاری

 

اگرچه که آورده عضو در مسکن مهر منطقه 8 تهران کمی بیشتر از برخی مسکن مهرهای در حال واگذاری میباشد ولی در عوض دارای خدمات مازاد و مزایای فراوانی است که از دوباره کاری عضو در آینده جلوگیری نموده و هم اکنون نیز باعث افزایش قیمت آن نسبت به واحدهای مشابه شده است. از جمله تفاوتها و مزایای آن میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.

1- نصب درب ضد سرقت برای کلیه واحدهائیکه در برجها واقع شده اند ، ارزش ، زیبائی و امنیت آنها را مضاعف نموده است. ضخامت این درب 7 سانتی متر و فقل و یراق آلات آن تایوانی و شامل دو سال گارانتی است.ضمنا وزن آن 3 برابر وزن درب معمولی میباشد.(قیمت پیش بینی شده با نصب فریم ضد سرقت ، هزینه حمل به محل پروژه ، هزینه انتقال در داخل بلوک ، نصب خود درب بعلاوه دو قوطی فوم مخصوص درب ضد سرقت هشتصد تومان برآورد شده است. )

2- نصب درب آکاردئونی برای همه واحدهای بلوک A و C ضریب امنیت واحد را افزایش داده است. ( هزینه درب شش کشو دو قفله مرغوب با حمل و انتقال به جلو واحد بعلاوه جوشکاری و رنگ سیصد و پنجاه تومان برآورد شده است.)

3- کف هال و اتاق خوابهای اکثر مسکن های مهر سیمان یا نهایتا موزائیک میباشد ولی در این پروژه از سرامیک زیبا و محکم ستاره و زیتون یزد استفاده شده است .

4- پکیج کالدا وینزیای 24 درجه یک بوتان که اکنون قیمت آن حدود یک میلیون و هفصد هزار تومان میباشد به قیمت خریداری شده یعنی 750 هزار تومان برای اعضای قدیمی (ثبت نامی 1386الی 1389) که وجوه خود را به موقع واریز نموده اند نصب خواهد شد.( قابل ذکر است برای اعضای جدید یا کسر موجودی مبلغ پکیج یک میلیون و سیصد هزار تومان محاسبه خواهد شد.)

5- درب وردی بلوکهای A و C از HDF سبک و ارزان قیمت به MDF مبدل شده است.

6- در راستای  امنیت و حفاظت از وسائط نقلیه دیوار دور پارکینگ ها از 80 سانت به 2 متر مبدل شده است.

7- در راستای زیبائی پروژه و راحتی ساکنین درب ورودی پارکینگها کرکره ای و ریموت دار تعبیه شده است.

8- در راستای کم کاری احتمالی پیمانکار و استفاده از وسائل و لوازم بی کیفیت ، دو نفر کارشناس ارشد عمران از طرف تعاونی به عنوان ناظر مقیم در پروژه مستقر و موارد را بصورت مکتوب به پیمانکار و تعاونی گزارش میکردند.

9- یک کارشناس تاسیسات جهت نظارت و کنترل شیرآلات و لوله ها بصورت مقیم در پروژه مستقر بوده است.

10- جهت هر بلوک یک دستگاه آسانسور ساسی ایتالیا در نظر گرفته شده که ارزش فعلی آن بالغ بر 40 میلیون تومان است.

11- درب ورودی هر بلوک زیبا و فلزی طراحی شده است.

12- برخلاف برخی مسکن های مهر که هر بلوک فقط یک انشعاب آب و گاز دارد ، در این پروژه هر واحد برای خود انشعاب آب ، برق و گاز مجزا و تفکیک شده دارد که در آینده مدیریت مالی آن بسی آسان خواهد بود.

13- برای بلوکهای B سیستم اعلام و اطفاء حریق و پله فرار نصب شده است.

14- جهت جلوگیری از ورود سوسک ، زیبائی و محکم کاری داخل چاله آسانسور سیمان سفید زده شده است.

15- برای آسانسورها کابین های جادار و زیبا خریداری شده است.

16- به جای سیمان کف همه پارکینگها موزائیک و محکم شده است تا ضمن زیبائی از خاک شدن سیمان در آینده خودداری شود.

17- در صورت توافق و همراهی اعضای محترم برای هر واحد شیر آلات اهرمی و آیفون تصویری نصب خواهد شد. ( هزینه مازاد هنوز محاسبه نشده است.)

18- در صورت تقاضای عضو برای واحدش کابینت MDF  و کمد دیواری مرغوب نصب خواهد شد.( هزینه آن هنگام تنظیم قرارداد محاسبه و اعلام میگردد.)

19- در صورت تقاضای عضو آپارتمان نقاشی خواهد شد.

20 – جهت نصب رادیاتور و کولر با چند شرکت مذاکره شده در صورت تقاضای عضو با قیمت مناسب نصب خواهد شد.( البته نصب رادیاتور و کولر مورد مناقشه تعاونی و پیمانکار است و باید شرکت عمران و دادگاه در این خصوص تصمیم بگیرند.چونکه در بین 40/000 هزار واحد مسکن مهر هشتگرد ، فقط قرارداد ما شامل این نصبیات میباشد.)

22- این پروژه از معدود پروژه های مسکن مهر میباشد که برای تمامی واحدهای آن پارکینگ و انباری تعبیه شده است .

23- خوشبختانه در این پروژه همه انشعابات از جمله گاز ، برق ، آب و فاضلاب به شبکه های اصلی متصل و آماده تحویل به مسئولین شرکت عمران میباشد.

24 – عرض راه پله ها و پاگردها ، 1متر و 30 سانت است که عبور و مرور و اسباب کشی به راحتی صورت خواهد پذیرفت .

25 – این پروژه از معدود پروژه هایی است که دارای مجتمع تجاری جهت خرید دارد.

26- نور گیری و روشنایی همه واحدها عالی است .

27- بر خلاف برخی پروژه ها که واحدهای 63 و68 متری دو خوابه دارند واحدهای دو خوابه این پروژه حداقل 75 الی 85 متر میباشد.

28 – دیوار آشپزخانه ها تا سقف کاشی شده است.

29- برای مسن ترها و مهمانان احتمالی خارجی در سرویس ها توالت فرنگی هم تعبه شده است .

30 – آب و هوای عالی و نزدیک بودن پروژه به مترو ، داررخانه ، بیمارستان ، نیروی انتظامی ، مراکز تجاری، رستوران ، پمپ گاز ، و بزرگراهها  از دیگر مزایای این مجتمع مسکونی میباشد.

در خاتمه یادآور میشود متاسفانه بروکراسی در کشور ما بیداد میکند و گاه یک نامه در دادگاه ، شرکت و ادارات دولتی از یک اتاق به اتاق و طبقه ای دیگر ماهها طول میکشد و شرکت تعاونی مسکن منتظر استعلامات ارسال شده به اداره ثبت اسناد و املاک کشور میباشد، قابل ذکر است به محض ورود  اسامی و استعلامات ، مراحل اعلام عضو به بانک مسکن جهت دریافت دفترچه اقساط  و شرکت رهساز جهت تحویل واحد انجام خواهد شد بخدا قسم عجله ما از شما عضو گرانقدر خیلی بیشتر است چراکه شما یک نفر پشت خط هستید ولی ما پشت خط بالغ بر هزار نفر (عضو و همسر) که پیگیر واحدها میباشند هستیم ، منتی نیست ولی بخدا از دادگاه رفتن ، شرکت عمران رفتن ، اداره تعاون و وزارت مسکن رفتن ، و عدم پاسخ گوئی شفاف مسئولین دولتی از یک طرف و شرمندگی جلو اعضای محترم از طرف دیگر، همه اعضای هیئت مدیره خسته و ناراحتند ولی با همه تلاشهای صورت گرفته چاره ای جز صبر نیست . به لطف خدا برآورد میشود تحویل و واگذاری 364 واحد بلوکهای A و C تا 22 بهمن ماه و الباقی بترتیب صورت پذیرد . انشاء ا…

 

۶ دیدگاه


  1. علی نژاد

    ۱۵ آذر ۱۳۹۲

    با تشکر و خسته نباشید از زحمات بی دریغ شما
    به امید هرچه سریعتر به نتیجه رسیدن پروژه ها و توفیق روز افزون شما


  2. علی تیزکار

    ۱۶ آذر ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: برادران عزیز
    با سلام و احترام
    قطعا همه اعضا در جریان تلاش ها و پیگیری های شما عزیزان هستند.با تشکر از زحمات بی دریغ شما


  3. سهیلا ترابی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: سلام و تشکر
    از تلاش ها و پیگیری های مداومتان کمال تشکر را داریم و امیدواریم که خداوند به همه شما پاداش خیر بدهد .


  4. محمد

    ۲۳ آذر ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام وخسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان تعاونی از کوچیک تا بزرگ ………….
    اینکه زحمات بی دریغ و شبانه روزی شما بر تمامی اعضاء ی محترم پوشیده نیست شکی نیست سپاسگزاریم و ممنون ، ولی امید آن داریم که تحویل واحدها به اعضاء ی محترم طبق قولی که پای مزایای نوشتید مرد مردونه باشه انشااله مثل اسفند ۹۱ نباشد بهمن ۹۲ و ۹۳ نشه ،شاید این بهمن بیاید شاید……………..
    دل خوش از آنیم که حج میریم……………دل خوش از آنیم که گشتیم خانه دار
    غافل ازآنید که گشتیم آلاخون بالا خون………..


  5. امیر عظامی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام خدمت مدیریت تعاونی و همکاران گرامیتان/تمامی تلاش ها و پیگیری های شما در راستای گرفتن یک نتیجه مطلوب قابل درک می باشد.ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران عزیزتان خواهسمند است نسبت به تحویل واحدها در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۲طبق متن فوق اقدامات مقتضی مبذول گردد. با تشکر و احترام


  6. منصوره نجفی

    ۱۴ دی ۱۳۹۲

    محل درج دیدگاه: با سلام وخسته نباشید خدا به شمااجردهد


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


+ 5 = 10