ساخت و ساز ویلا در پروژه سیاهرودسر شهرستان محمودآباد آغاز شد.

ساخت و ساز ویلا در پروژه سیاهرودسر شهرستان محمودآباد آغاز شد.

ضمن عرض سلام حضور یکایک اعضای محترم تعاونی به ویژه اعضای صبور پروژه سیاهرود سر شهرستان محمودآباد

همچنان که عزیران مستحضر هستند زمین این پروژه بصورت زراعی خریداری شده و بر همین اساس برای مدیران جدید و قدیم شرکت تعاونی محدودیت های قانونی فراوانی از بابت ساخت و ساز ایجاد کرده بود و باعث رفت و آمدهای فراوان به دادگستری ساری ، دادگاه سرخرود ، اداره جهاد کشاوزی استان ، اداره بنیاد مسکن محمودآباد و…. گردید.

قابل ذکر است شکایت اداره کشاورزی استان علیه آقایان سلمان دریایی ، سهراب نیکو منش و جناب شعبانی ختم به خیر شد و در نهایت با توجه به دفاعیات خوب جناب آقای کاسه گر وکیل شرکت تعاونی  جناب آقای سلمان دریایی صد در صد مقصر این ماجرا تشخیص داده شد و از طرف دادگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و صد و چهل میلیون تومان جریمه در وجه صندوق دولت تشخیص داده شد.

قابل یاد آوریست که اگر در این ماجرا آقایان نیکومنش و شعبانی مقصر شناخته میشدند زمین پروژه به نفع دولت مصادره میگردید که خوشبختانه دادگاه برای مسئولین تعاونی منع تعقیب صادر کرد و زمین پروژه مذکور آزاد شد.

 در خاتمه یاد آور میشود که هم اکنون برای 24 قطعه اول این پروژه مجوزهای ساخت و ساز از طرف دهیاری روستای سیاهرودسر در حال صدور است و خوشبختانه سرکار خانم داور زنی پس از گرفتن جواز ساخت هم اکنون در حال ساخت و ساز ویلای خود مطابق نقشه های پیش بینی شده مبیاشد.

دیگر اعضای محترم مشمول این طرح نیز میبایست تا قبل از گرانتر شدن هزینه های قانونی ساخت و ساز ویلاهای روستایی در اسرع وقت به دفتر شرکت تعاونی و دهیاری سیاهرودسر مراجعه نمایند. 

 

" خانم داور زنی در حال دریافت جواز ویلای خود از جناب آقای محمدی مدیر عامل تعاونی "

" مسئولین تعاونی در حال پیگیری پرونده در محضر دادگاه "

آقایان مهدی نژاد ، محمدی و نیکومنش در جلسه فرمانداری

" جلسه در فرمانداری محمود آباد  با حضور آقایان محمدی ، عبدالله زاده و نیکو منش"

" نقشه برداری از زمین پروژه توسط آقای مهندس علیان نژاد از اعضای محترم پروژه سیاهرودسر"

" کمک مسئولین تعاونی در قطعه بندی زمین به اتفاق جناب آقای ناظری از اعضای محترم پروژه "

" آغاز ساخت و ساز در پروژه سیاهرودسر توسط اعضای دارای مجوز "

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


+ 3 = 4