حضور مسئولین تعاونی مسکن به اتفاق معاونت شرکت عمران در محل پروژه هشتگرد

حضور مسئولین تعاونی مسکن به اتفاق معاونت شرکت عمران در محل پروژه هشتگرد

پیرو اعتراضات مکرر مسئولین شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران از روند کند ساخت وساز و همچنین تحویل واحدهای آماده به متقاضیان محترم جلسه ای ابتدا در شرکت عمران و سپس در محل پروژه هشتگرد برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جناب آقای مهندس میریان معاونت محترم شرکت عمران ، جناب آقای مهندس درخشان نماینده شرکت امکو، جناب آقای محمدی مدیرعامل شرکت تعاونی ، جناب آقای مهدی نژاد رئیس هیئت مدیره و آقایان عبدالله زاده ، نادر فصیحی و محمد قنبری بازسان جدید شرکت تعاونی و سرکار خان عبادی نماینده پیمانکار در جلسه حضور داشتند ابتدا جناب آقای مهندس مهدی نژاد با ادبیاتی تند از روند کند تحویل واحدهای ساخته شده ، ایجاد راه و آسفالت آن جهت دسترسی راحتر به پروژه و دیگر مشکلات از جناب آقای مهندس میریان گلایه کردند که نهایتا منتج به احضار منهدس ناظر پروژه و بررسی وضعیت کلی پروژه گردید و مقرر شد جهت کنترل و نظارت بهتر پروژه ، گزارش عملکرد پیمانکار بصورت شفاف و هر روز به این معاونت اعلام گردد.

در ادامه بازدید جناب آقای محمدی به نکات مهم دیگری از جمله اتصال کامل آب شهری ، اعتراض به افزایش قیمت و وضعیت نامساعد برخی از پارکینگها و انباریها اشاره کردند که نهایتا با احضار نماینده پیمانکار از ایشان تعهد گرفته شده در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود و تحویل کلید الباقی واحدها اقدام نمایند.

در خاتمه بازرسین شرکت تعاونی از واحدهای ساخته شده و آماده تحویل بازدید کاملی به عمل آوردند و ضمن تائید نصب کامل دربهای آکاردئونی از جناب آقای محمدی و نماینده پیمانکار خواستند نسبت به رفع نواقص جزئی موجود واحدها و همچنین راه اندازی آسانسورهای مجتمع اقدامات لازم را بعمل آورند.

توجه مهم : به اطلاع کلیه اعضای محترم پروژه هشتگرد ،شامل مالکین واحدهای B، A و C که به هر دلیلی تاکنون تسویه حساب نکرده و دفترچه اقساط واحد خود را دریافت ننموده اند میرساند که برابر اطلاعیه بانک مسکن مرکزی کرج با توجه به اتمام زمان مشارکت به ازاء هر ماه تاخیر در دریافت دفترچه اقساط مبلغ 180.000 تومان جریمه میگردند .

لذا ازهمکارانی که تاکنون جهت دریافت دفترچه اقساط خود اقدام نکرده اند استدعا میشود سریعا به دفتر شرکت تعاونی جناب آقای ادیبان مراجعه نماید.            

        با تشکر هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


9 + 8 =