برگزاری انتخابات و مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی مسکن در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۳۰

برگزاری انتخابات و مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی مسکن در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۳۰

احتراما به استحضار کلیه اعضای گرانقدر میرساند که جلسه مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران طبق اعلام قبلی با حضور 94 نفر از اعضای محترم شرکت تعاونی راس ساعت 9/30 دقیقه در محل مدرسه سروش واقع در چهاراه تلفنخانه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مجری جلسه جناب آقای کاظم زاده ضمن عرض سلام و خیر مقدم برنامه های مجمع عمومی را اعلان نمودند و سپس جناب آقای ادیبان با تلاوتی چند از آیات قران محفل مجمع را نورانی و معطر نمودند.

در ادامه جلسه همه حضار به احترام پخش سرود غرور آفرین  ملی ایران سروپا ایستادند.

سپس جناب آقای حسن زاده نماینده اتاق تعاون استان تهران پشت تریبون قرار گرفته و توضیحاتی در راستای برگزاری صحیح مجمع عمومی به حضار ارائه کردند و از اعضای محترم تقاضا نمودند که در انتخابات هیئت رئیسه مجمع همیاری نمایند.

پس از تشکیل و استقرار هیئت رئیسه ، گزارش بازرسین شرکت توسط جناب آقای عبدالرحیم عبدالله زاده قرائت گردید. در ابتدای جناب آقای عبدالله زاده نیز ضمن عرض خوشامد گویی و عرض تسلیت ایام مصیبت آل پیغمبر و شهادت امام صادق (ع) گزارش کاملی از اموال و صورتحسابها و همچنین مسائل جاری تعاونی به مجمع عمومی ارائه نمودند

سپس جناب آقای مهندس مهدس نژاد هم ضمن عرض خوشامد گویی و عرض تسلیت شهادت امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) گزارش مبسوطی از شرایط پروژه ، جلسات و رایزنی های صورت گرفته با مسئولین اجرایی پروژه ، واریزیها و بدهکاریهای اعضای محترم ارائه و سپس نسبت به قرائت گزارش هیئت مئیره شرکت تعاونی اقدام نمودند.

در ادامه جلسه جناب آقای محمدی مدیر عامل محترم شرکت تعاونی صورتحسابها و تراز مالی شرکت را به حضار در جلسه ارائه نمودند به با رای قاطع به تصویب اعضای محترم رسید.

در ادامه نیز انتخابت هیئت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی برگزار که نتایج نهایی آن توسط هیئت رئیسه مجمع به شرح ذیل اعلام گردید.

 نتیجه شمارش آرائ 94 نفر از حاضرین در جلسه مچمع برای انتخاب هئیت مدیره جدید شرکت تعاونی به شرح ذیل میباشد.
۱- آقای علیرضا مهدی نژاد  ۶۸
۲- آقای کیهان محمدی      ۶۷
۳- آقای مصطفی قربانی   ۵۸
۴- آقای مجید کاظم زاده           ۵۰
۵- آقای رضا مومن پور          ۴۳
۶- آقای محمد رضا ادیبان              ۳۶
۷- آقای حسن سبز علی         ۲۵
۸- آقای شهرام ابوالقاسمی       ۲۲
ضمنا نتیجه شمارش آرا برای هئیت بازرسین به شرح ذیل است
۱- آقای محمدی قنبری  ۶۰
۲- آقای عبدالله زاده  ۵۵
۳- آقای نادر فصیحی ۵۳
۴-آقای حسنعلی زینلی  ۳۳
۵- آقای سید رضا معروفی ۹
جلسه مجمع عمومی راس ساعت 12/30 دقیقه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.
ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که جناب آقای مهندس ابوالقاسمی به علت مراسم ترحیم یکی از بستگان در جلسه مجمع عمومی غایب و متاسفانه جناب آقای کاظم زاده همچنان که قبل از مجمع به آن اشاره کرده بودند به علت گرفتاریهای شخصی از سمت خویش استعفا دادند.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


× 8 = 16