انتخاب پارکینگ و انباری توسط اعضای خوش حساب

انتخاب پارکینگ و انباری توسط اعضای خوش حساب

با سلام و ادای احترام

به اطلاع آن دسته از اعضای محترمی که تسویه حساب نموده و مراحل بانک و تحویل قطعی واحد خود را به اتمام رسانده اند میرساند در اسرع وقت جهت جانمائی پارکینگ و انباری خود به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند. تاکید میگردد اولویت با اعضای محترم است که زودتر مراحل اداری خود را به اتمام رسانده و سرسعتر جهت جانمائی به تعاونی مراجعه نمایند.

ضمنا به اطلاع عزیزانی که به هر دلیل تا کنون قرارداد و آپارتمان خود را تحویل نگرفته نیز ابلاغ مینماید در اسرع وقت جهت انجام این مهم به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند. قابل ذکر است بانک مسکن مرکزی کرج به ازای تاخیر در تکمیل روند قرارداد از اعضای محترم جریمه و سود دوران مشارکت دریافت می نماید لذا عدم مراجعه به موقع مستلزم پرداخت جریمه و اقساط بیشتر نسبت به سایر اعضای گرامی خواهد شد.

اعضای گرانقدر میبایست پس ازاتمام امور اداری تحویل آپارتمان خود،  نسبت به ذکر کلیه نواقص موجود در آپارتمان مطابق چک لیست شرکت امکو اقدام نمایند و پیمانکار ملزم است با توجه به تاریخ فرمهای تکمیل شده و به نوبت نسبت رفع کلیه ایرادات واحد اقدام نماید. لذا تعلل در این امر نیز باعث تاخیر در رفع نواقص موجود و اسباب کشی اعضای محترم خواهد شد.

ضمنا به اطلاع میرساند کار ابنیه برجها رو به اتمام است و برابر صورتجلسه فی مابین شرکت تعاونی و شرکت پیمانکار میبایست تا پایان خرداد ماه جاری در صورت تامین اعتبار به مراحل نهائی خود برسد. 

با سپاس فراوان – هیئت مدیره شرکت تعاونی

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


× 4 = 28