اعتراض هیئت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی به وزارت مسکن و شرکت عمران

اعتراض هیئت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی به وزارت مسکن و شرکت عمران
حضور جناب آقای مهندس میریان معاونت شرکت عمران شهر جدید در محل پروژه و اعتراض گسترده آقایان عبدالله زاده ، فصیحی ، قنبری، مهدی نژاد و محمدی به عملکرد ضعیف پیمانکار و کوتاهی ایشان در تحویل و تکمیل به موقع واحدها و همچنین جلوگیری از نصب دربهای ضد سرقت ، رادیاتور ها و آسانسور بلوکهای آماده به دلایل واهی و غیر قانونی
 
 
 به اطلاع اعضای محترم شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران میرساند در پی کم کاری پیمانکار پروژه نسبت به تحویل واحدهای آماده تحویل و همچنین کوتاهی شرکت عمران شهر جدید ، کلیه مسئولین شرکت تعاونی در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد حضور یافته و متاسفانه ابتدا با کم لطفی مدیر عامل و معاونین شرکت عمران روبرو شدند ولی پس از فریادهای یک صدا ، مدیر عامل در جمع اعضا و مسئولین حاضر شد و قول مساعد داد که مشکل تحویل دهی و کم کاری پیمانکار را ظرف مدت دوهفته بر طرف نماید که با کمال تاسف پس از پایان این مدت محقق نشد. لذا مسئولین شرکت تعاونی به وازت مسکن مراجعه و مراتب اعتراض خود را بصورت مکتوب در اختیار مسئولین مربوطه قرار دادند و مقرر گردید با توجه به اینکه قریب دو سال از اتمام ساخت واحدهای A و C میگذرد تحویل دهی واحدها از 1394/05/10 آغاز گردد. قابل ذکر است در صورت عدم تحقق این امر تجمع اعتراض آمیز گسترده ای در این رابطه با حضور کلیه اعضای شرکت تعاونی ، جلوی وزارت مسکن یا مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد . لذا پیشاپیش از همه ذینفعان انتطار مساعدت و همراهی را داریم.  
                                           با تشکر — هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه 8 تهران
 
خوشبختانه انشعاب اصلی آب شرب به پروژه متصل گردیده ولی به علت کمبود کنتور آب ، اتصال آب واحد ها به کندی پیش میرود.

جدول گداری خیابان اصلی و ورودی پروژه آغاز گردیده ولی کار زیر ساخت به کندی در حال انجام است که بارها مورد اعتراض مسئولین شرکت تعاونی واقع شده است.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


8 + 9 =