اسباب کشی و ساکن شدن تعدادی از اعضا در بلوکهای C پروژه هشتگرد

اسباب کشی و ساکن شدن تعدادی از اعضا در بلوکهای C پروژه هشتگرد

با توجه به اینکه برخی از اعضای محترم نسبت به تسویه حساب تعاونی و شرکت عمران و همچنین پرداخت الحاقیه شماره 3 اقدام نموده اند ، لذا مدیریت مسکن مهر نسبت به تحویل قطعی واحدهای آنان اقدامات لازم را مبذول داشته و اکنون در پروژه ساکن شده اند.

در همین راستا تعاونی نیز در صدد است ابتدا آسانسورهای بلوک C  را راه اندازی و تحویل نماینده محترم بلوک مربوطه نماید . قابل یاد آوری است که هم اکنون کلیه ادوات لازم از جمله موتور ، کابین و تابلو برای هر 5 بلوک C خریداری شده و در مرحله نصب می باشد.

یک دیدگاه


  1. نیکونژاد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    با عرض سلام : نوشتن مطلب فوق همراه با تصاویر تنها میتواند بیانگر عدم موفقیت شما در نپرداختن مبلغ الحاقیه و آماده کردن اعضا به پذیرش آن است . در اینصورت ممنون میشوم صریحا واقعیت را اعلام کنید . زیرا در ازای مبالغ پرداختی و ۱۲ قسط بانک تنها یک کاغذ در اختیار ماست . که از نظر اطرافیان تمسخر آمیز است . در ضمن اگر قرار است مانند دفعات قبل همه اظهار نظرها را پاک کنید بهتر است این ضمیمه " دید گاه " را بردارید . مطالب فوق رد زحمات شما نیست ولی اعضای تعاونی هم عمر نوح ندارند .

    تعاونی مسکن :  اولا تعاونی در راستای عدم پرداخت مبلغ الحاقیه شماره ۳ ریاست جمهوری نهایت سعی خود را انجام داده است . متاسفانه این بخشنامه مشمول کلیه مسکن های مهر از تاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۰۱ میشود. علاوه براین هم اکنون هم به عنوان آخرین راهکار در پی دریافت یارانه مسکن مهر از دفتر معاونت محترم وزیر جناب آقای مهندس مهرآبادی برای اعضای محترم هستیم که در صورت اختصاص به حساب سامانه اعضای محترم حتی در صورت تحویل گیری واحد واریز خواهد شد.
    ثانیا در همین راستا مبالغی از الحاقیه به عنوان تخفیف برای اعضای محترمی که در سال ۱۳۹۳ دفترچه اقساط وام را دریافت نموده اند هنگام تسویه حساب لحاظ خواهد شد. ( مختص وام ۲۵ میلیون تومانی )
    ثالثا در هنگام تسویه حساب و تحویل قطعی واحد مبالغی به عنوان سود پول اعضای محترم که توسط بانک مسکن محاسبه شده از مبلغ بدهی عضو کسر خواهد شد.
    در خاتمه یادآور میشود اعضای محترمی که تاکنون به بانک مسکن مرکزی مراجعه نکرده اند هر چه سریعتر جهت انجام امور اداری خود مراجعه نمایند قابل ذکر است عدم مراجعه به موقع مشمول جرایم دیر کرد بیشتری خواهند شد.
    ضمنا اعضایی که تمایل به اسباب کشی دارند میتوانند جهت دریافت معرفی نامه و هماهنگی لازم به دفتر شرکت تعاونی مراجعه نمایند.


دیدگاه شما پیرامون این مطلب:


5 + 2 =